NazikArya benimki de 4 ay 8 günlük, aynı valla bacım. Eşim diyor ki bu çocuk seni yakında yiyecek. Ellerimi çekeleştiriyor ağzına götürüyor, çıngırağı, oyun halisindeki oyuncakları, müslinini, önlüğünü her şeyi ağzına atıyor. Gelişimin oral döneminde olduğu için nesneleri ağzıyla tanımaya çalışıyor normal yani, herkes dişleri kaşınıyor zanneder, öyle değil