Merhabalar, bebeğim 4 ay 26 günlük yaklaşık 2 haftadır belkide daha fazla geceleri sürekli uyanıyor artık saat başını da geçti saatte 2-3 kere uyanıyor ve asla emzik almıyor illa kucağıma alıp meme verdiğimde sakinleşiyor yoksa yıkıyor ortalığı. Sabahlarıda erken uyanıyor bende uykusuzluktan ölüyorum. Bebeğimin normalde uykuları çok düzenliydi hiç böyle yapmazdı. Böyle olanlar var mı aranızda? Neden böyle yapıyor? Bu bir süreç mi bitecek mi🥺🥺