Henüz 40 günlükmüş Allah bağışlasın. eğer karnı toksa, altı temizse pişik vs. yoksa gazı yoksa uyud gider normalde. Yüksek ihtimalle aç demekki ayrıca yediklerinize de dikkat edin gaz yapar bebeğinizde. 60cc az değil mi 40 günlük bebek için ben doğduğunun 15. günü 60 veriyodum sonra sütüm gelmişti bırakmıştım.Mama veren anneler daha iyi bilir tabi. Emerken uyuyakalıyorsa açtır belki annesi sen mamayı bıraz arttır zaten anlarsın. su da veriyosun dimi mamanın peşinden mutlaka verilmeli. Allah yardımcın olsun canım bizim uykularımız onların olsun.