Berydnz sakin olun lütfen. Benim kızım 23 aylık. Ben 23 aydır her Allahın gecesi yaşıyorum uyku sorunu. Sinirlerimiz yıpranıyor, saçımızı başımızı yolmak istiyoruz, neden benim bebeğim uyumuyor diye isyanda ediyoruz ama bebekler anlamıyor bizi. Hissettiğimiz tüm olumsuz duygulardan haberleri yokken mümkün olduğunca onlara yansıtmamalıyız. Sinirlendiğinizde birkaç dakika odadan çıkıp nefes alın. Güzel sakinleştiriyor insanı🥰