16 aylık olucak doğduğundan beri gece uykusu yok gbi bsy yoruldum tükendim on dk bir uynmak nedir ya siniyo resmen dayanamadım bağırdım evet yanls ama insanda bı yere kadar dayanabiliyor parol verdim belki bı yeri ağrıyor diye ama ahlak mi bu başka seymi cozemiyrm dellendim gece gece