Dilkooo çok kötü pişik olmuştu kızım. İlk bebeğim bide tecrübesizim. Her bebekte olur diye düşündüm ama 1 ay devam etti. Islak mendilin pişik yaptığını öğrendim sonra. İlk önce ıslak mendili bırakmakla işe başladım. Bebek temizleme pamuklarından alıp suya batırarak temizleyip kuruttum her seferinde. Ve travazol krem kullandım. Günde en az 1 kez altına bezi koyup açık şekilde bırakarak havalandırdım. Böyle böyle geçti sonunda. Şimdi çok tavsiye edilen Desitin mor kreme geçtim. Çok az eline alıp sürüyorsun çünkü çok yoğun bir krem. Ve her altını açtığımda altını kuru bir şekilde buluyorum o krem sayesinde. Düzenli kullanıyorum tekrarlamadı pişik. Ama pamuk ve suya artı sonunda kurulamaya devam. Benden tavsiyeler bunlar 🤗