Selam annişler size sorum şu ben tüp bebekle hamile kaldım ve 35 haftalıkken doğum yaptım şuan bebeğim 4ay 25günlük bebeğimi gazı çıksın diye veya gezdirmek için kucagimiza aldığımızda bacaklarda morarma oluyor yatırınca morarmalar geçiyor sanki kan aşağı birikirmiş gibi doktora götürdük ultrasonla baktılar bsy cikmadi büyüdükçe geçer dedi doktor geçmezse kalp damara çıkarırsın dedi var mı böyle bir şeyle karşılaşan uzun oldu biraz kusura bakmayın rabbim tüm evlatlarımızı sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah hakkınızı helal edin 🙈