Bazen emiyor bazen sagıp veriyorum arkadaslar 3 saatte bi veriyorum artık 120 -150 arası veriyorum süt. Az önce uyandı gece uykusundan ve tam emerken kustu fışkırarak ard arda sonra biz gibi öğürerek kustu naoacagımı sasırdım eşimde şehir dışında ama hali keyfş yerinde bebegimin noluyor böyle cok korktum çokmu veriyorum acaba bide iştahsızlık başladı bebegimde anlayamıyorum 3 saat geiyor içmiyor 3 bucuk saatr falan zorla içiriiyorum 🙁😔 başına gelen varmı