sedaaff96- Kızlar bebeğimin gazı çok şükür geçtiği için satıyorum artık. Sadece üstündeki asılı oyuncakları yok o kadar. Almak isteyen olursa resim paylaşırım
sedaaff96- Ikram2148 Fiyat ne kadar söylesem bilemedim ya senin ne kadar verme imkanın var canım resmide atıyorum hemen
sedaaff96- Ikram2148 https://imgyukle.com/i/aSjOsI https://imgyukle.com/i/aSjvse https://imgyukle.com/i/aSjD9c https://imgyukle.com/i/aSjpvt https://imgyukle.com/i/aSjBYQ
sedaaff96- gozde__ https://imgyukle.com/i/aSjOsI https://imgyukle.com/i/aSjvse https://imgyukle.com/i/aSjD9c https://imgyukle.com/i/aSjpvt https://imgyukle.com/i/aSjBYQ
sedaaff96- Ikram2148 Tabiki çalışıyor canım. Bursa’da yaşıyorum aynı şehirde değilsek kargoylada yollayabilirim
Mervesb Ayy nasl alistrdinz ya bnm kizmda gazli, kolk bebek. Bzde ikinci el olrk dun aldik kurdk bazn, druyo bazn agliyor icinde nasil alistrcam, bilmiyorum. Uykusu, cok skstrdgnda durmyo hc ayagmda bes dka sallyip daldiriym uykuya snra ona koyuyorum
sedaaff96- Mervesb ben doğduğundan beri kullanıyordum canım birde mız mız ıh mıh dediğinde almadım hiç kucağıma öyle alıştı sanırım :) seninki ne kadarlık
sedaaff96- Ikram2148 canım kargo ücreti 90 TL istemişler saat 5 te olduğu için kargoya yetişemedik. Yarın vereceğiz ama :)