seymaaras Merhaba kızlar. Gelinimiz , canım benim korona oldu. 2 gündür karantinada. Şimdi konuştuk. Anlatıyor. O anlattıkça bana fenalık geldi, ağladım. Çok acı çekiyormuş. Bu çok farklı bir hastalık abla diyor. Allah hepimizi korusun🙏🥺🥺
bgmarik seymaaras rabbim Şâfi ismiyle şifa versin inşallah🤲🏻Bir de hala bu hastalığa inanmayanlar var onlarada akıl fikir versin 🤲🏻
1Egmen seymaaras çok geçmiş olsun, sağlığına en kısa zamanda kavuşur inşallah.. ayrıca, aranızdaki ilişki çok güzel görünüyor. Sağlıkla muhabbetiniz bol olur inşallah
seymaaras 1Egmen Çok iyiyiz. O bizim canımız ciğerimiz. Birtanemiz. Çok seviyorum onu. Amin inşallah canım🙏
elmaliturtam Allah şifa versin inşallah gerçekten çok başka bir şey Rabbim kimseye vermesin. 20 25 gün oldu atlatalı hala kendime gelemedim hala zorluğunu sıkıntısını çekiyorum. Bir de arayan salak eş dost var gülerek hehehe sen sıranı savdın biz me yapalım diye atlattım da gelde bana sor her gün farklı bir şey çıkıyor hayat enerjim tükendi yemin ederim nasıl bir illet. Umarım tez vakitte şifa bulur. Kekik çayı içsin yoğurt kefir kuruyemiş limonlu su C vitamini bol bol tüketsin iştahı olmaz ama zorla tüketsin moralini yüksek tutsun bol su içsin