Haminne Kızlar asperox kullandınız mı? Nasıl tavsiye eder misiniz? Ona göre alıcam😂 benim için yağ çözücü çok önemli çok marka denedim bunu da merak ediyorum 🤦🏼♀️
_mrvearass19 Haminne Ben aldım çok memnun kaldım sıkıp az bekletiyorum hic yağ bırakmıyor bir de bebekle inanılmaz kolaylık oldu bi deneyin derim en azından kendiniz görün
MerveGedik_ Haminne ben çok memnunum oğlum 20 aylık elinde kalem koltukları çizmişti tükenmez kalemi çıkardı fayans aralarında sariligi giderdi yağ konusunda devasa bence öneririm
DenizinAnnesiiiii Haminne bende kullanyrm cpk memnunum hatta pahalanmadan bi daha aldım belki dddim pahalanır reklamı falan cıktı hmeen kaptm bi tane daha 😂😂👍🏻
paputmoms Haminne ben cifin yağ çöz spreyini ve banyo spreyini kullanıyorum ikisinden de çooook memnunum ama yağ çöz bitsin Bi tane alıp denemeyi düşünüyorum olmazsa yine Cife dönerim
Hayalimmmm Çoooooooook memnunum o leke çıkarıcılara ne paralar verdım boşaymıs bu hemen bi çitile çıkıyo
zeyn09 Haminne bende aldım çok beğendim fırınımı davlumbazımı tertemiz yaptı nerde yağ gördüysem sıktım sildim çok olan yerleri telle sürttüm ilk tertemiz oldu canım tavsiye ederim 🤗
EbrarZehram Haminne ilk aldığımda bayıldım efsane dedim şimdi berbat sarı su sadece hiçte alma reklamlara çıktı kalite kalmadı
Yusufyigit-1 Haminne yeni aldım daha hiç kullanmadım. Siz deyince aklıma geldi😅kullanmadigim yarın denicem bakalım