ufuksiracozlem Kızlar merhaba, bebeğim 4. Ayına girdi kan ilacı başladılar sizlerde vegaferon mu kullanıyorsunuz
Busegokce ufuksiracozlem bize sağlık ocağı vermişti ama kullanmadan attım köşeye. Doktoruma söylediğimde Bestiron yazdırmıştım. İyi şeyler söylenmiyor hakkında. Bebeklere de yan etkisi cabası.
Oyku-59 ufuksiracozlem canım kullanma onu kendi doktorum sidefer verdi alabilsen kesinlikle tavsiye ederim. Vegaferon coğu insan da kullanmıyor
Lavin25 ufuksiracozlem sağlık ocağı bu ilacı veriyor fakat asla kullanmanızı tavsiye etmem içinde paraben var. Zaten kabızlık, kaka da renk değişimi, huysuzluk gibi yan etkileri de cabası. İmkanınız var ise sidefer kullanmanızı tavsiye ederim.
Eniz1907 Ya ben hurda yorumları okudum bigğn verip bigün vermiyorum çocuğa sancı yapıyor doktor kullan dyor ama öajvetti oğlumun uykularını denk mi geldi tesadüf mü bilmiyorum ama dokunuyor
Oyku-59 Eniz1907 normaldir canım kimse onaylamıyo onu bence değiştir sidefer yazdı doktorum bebişime yan etkisi falan olmadı gayet iyi
_mrvearass19 ufuksiracozlem canım kullanma bence benim bebeğime de iyi gelmedi zaten sağlık ocağı veriyorum ama kullanmaya bilirsin başka bir şey alabilirsin demişti, zaten içinde paraben varmış. Sonra doktora gittiğimde Ocean mikrofer yazdı onu kullanıyorum çok memnunum
DamlaTa ufuksiracozlem canım benim bebeğimi kusturdu. Kusmayan cocuk kusar olmustu. Ferrum yazdı doktorumuz, d vitamininide d vit yazdı onlara devam ediyorum. Ferrumun tadı vanilyalı gibi bebeğim cok sevdi
_mrvearass19 1234batin canım şuan bebeğim 7 aylık 10 damla veriyorum ama 4. Ayımızdan beri kullanıyoruz hep 10 damla olarak verdim bu zamana kadar ☺️
Minik1anne ufuksiracozlem hemşiremiz verdi 2 kere kullandım attım. Bebeğimi çok rahatsız ediyor kabızlık, huzursuzluk falan yapıyor bir arkadaşım bana vegaferon kan damlası çocukların dişlerini çabuk çürütüyor kullanma demişti.