Disler cikmaya yeni basladi bizimde. Huysuzluk ates agri olacak diye cok korkuyorum. Bende dis basladigini kulaklarini cekistirmesinden anladim. Bugunde alttan minicik ucu gozukuyor fark ettim. Ben dogumdan sonra gogus yarasiyla cok ugrastim. Yani bana deseler ki hergun dogur kabul ama emzirmek beni bitirdi. Acaba o dislerle isirmalar baslar mi yasayan var mi