Zeyzeyyyyy Bazen yan yan birşeye bakıyor televizyona yada bana bir ses duyunca yada o ses yönüne yan yan bakıyor 2 haftadır yapıyor bu hareketi gözlerde kaymamı var acaba ilk başta ben çok tatlı bakıyor diyordum ama korktum
Hohomoromu Zeyzeyyyyy gözleri bı noktaya odaklı bakarken kayıyorsa.kayma.olabilir göz.muanesi yaptırmadıysan hiç yaptır ama kayma olsa.da küçük şuan nasıl tedavi edilir bilmiyorm.kayma gözlükle ediliyor cunki
Gzemx Zeyzeyyyyy canım bebeklerin henüz göz kasları gelişmediği için arasıra yan bakarlar hatta şaşi da bakabılırler benım kızımda arada yapıyor 1 yaşina kadar olur 1 yasından sonra dr muaynesine gösterebilirsin ama ben kime sorduysam öyle söylüyor 🙃
Hbbsnnplt Zeyzeyyyyy merhaba benim bebeğimde 8.5 aylık yan bakması var çok korkuyorum doktora gittiniz mi acaba düzeldi mi bebeginizn durumu
Zeyzeyyyyy Ygz30 yürüteçle gezerken veya koltukts otururken veya beni takip ederken yapıyor sizinkidemş aynı
kaganim9 Ygz30 ya benim oğlumda yapıyo onu Dr götürmeyi düşünüyorum zaten 1 yaş kontrolüne ne bilim oyun gibi yapıyo diye düşünüyorum
Zeyzeyyyyy Hohomoromu hayır aslında odaklı bakarken olmuyor iki gözü aynı anda birlite bana yan bakış atıyo mesela böyle yan yan bakıyor bir sıkıntımı var diye düşünmeue başladım çok tatlı ama
Zeyzeyyyyy Gzemx 1 yaş muanesi var evet ama çok endişelendim 2 gün duramam ben korkuyorum pazartesi bir doktora göstericem ama yinede bir nebzede içimi rahatlattınız bi resim atabilirmisini kızınızın yaptıgı hareketi lütfen özel olarak burdan atılıyordu sanırım resim 🥺
Prenses_annesi22 Gzemx aynen öyle bnm kızımda 2 aylık şaşı oluyor bazen bazen yan bakyo 🤣 dıyorm yapma kızım sunu cok cırkn oluyosun dıyıp öpüyorm 😁 cok tatlılar rabbım bzlere bagıslasın yavrularımızj
Burcc Oğlum 19 aylık hala arada yapıyor hatta çok komik oluyor gülüyoruz biz. Özellikle hızlı koşarken yana doğru bakıp yapıyor bu hareketi. Bide etrafında dönüp yapıyor. Geçen ay göz doktoruna götürdük kontrole ama hiç bir problem olduğunu söylemedi
Zeyzeyyyyy Burcc aynısını yapıyor 3 ay öncede göz kasları falan göz doktor iyi oldugunu döyledi götürdüm ama yan baktıgı için değil yeni yapmaya başladı bizimde çok hoşumuza gidiyor acaba göz kaymasımı dedik korktuk
Gzemx Zeyzeyyyyy canım cekmedım fotografını da bukadar endişe etme dr da getirmissin kendım göz emeliyatı olan bırı olarak söylüyorum bırsey olsa zaten dr hemen söylerdi sana googleden de bakıp arastırabılırsın bebeklerin göz kaslari gelişmediği için arada bır o hareketleri yaparlar 😅
Zeyzeyyyyy Mucizem_06 bende öyle düşünüyordum ama kayın babam kayma oldugunu söyledi ama benim bildiğim kayma çok çok farklı bir durum imkansız ama yinede doktora göstericez
kaganim9 Zeyzeyyyyy şaşı değil ama gören bir iki kişi sanki gözünde kayma var dedi ben hiç farketmemiştim
Zeyzeyyyyy kaganim9 bi sizde götürün pazartesi aynı durumu bendr yaşıyorum kayma oldugu için bebeğimiz yan bakıyor belki veya göz tıkanıklığı olmaya başlamış olabilir astigmat diye bi hastalık var şüphelendim .