Rkyyksl Bebeğim 7 aylık ama hala yüz üstü durmayı sevmiyor bu yüzden yüz üstü dönmeyi henüz yapamıyoruz sizler de durum nasıl ? BiZim gibi olan var mı ? Neler yaptınız düzelmesi için
mirayyy20-20 Rkyyksl 6 ay 5 gunluk benimki de hiç ama hiç sevmiyor hemen ağlıyor ne yapsak da durduramiyoruz emeklemeyecek heralde diye düşünüyorum
defnemilam Rkyyksl ayni ben 7 aylihgz agliyor yarim yamalak benim kucuk mudahalelerimle dönuyor asla ama asla dönmuyor bu gidisle de ögrenemeyecek desteksizde oturamiyor sizinki oturabiliyor mu
kutsaltiramisu Rkyyksl 14 aylık şu an heryere dönüyor 🤣 ben de acayip endişe duyuyordum bi sıkıntı mı var niye istemiyor diye ama bazı bebekler böyle işte 🙊
Demt78 6ay 22günlük kızım var şu zamana kadar toplasan 6 dk yüzüstü durmadı 🤷🏻♀️ağlıyor mecbur kaldırıyoruz.Doktora sordum dönmek,emeklemek gelişim basamaklarından değildir dönmeyebilir emeklemeden yürüyebilir sıkıntı değil dedi.
idil1990 Rkyyksl bi yasinda hala sevmiyor emeklemiyor surunmuyor. Yuz ustu koydugum an kiyamet kopuyor. Benimkide yedi aydan sonra dondu hala oyle doneyim eden bi bebek degil. Koltuga koyarsam siraliyor. Onun disinda dizlerimin uzerinde durim falan yok yani gelisimi guzel genek olarak. Hantal bi bebek aadece kiz bebek
Mesutefe 7 aylığız emekliyor baştan sevmiyordu ama ben çözümü onun sevdiği şarkıları açarak buldum dikkatini şarkıya verince duruyor kasları güçlenecek ki emeklemesi yürümesi erken olsun denemenizi tavsiye ederim valla şimdi heryere gide biliyor