Meryem23 arasbulut17 aynı anlattığın durumu bizzat yaşadım 3 gün ateşi 38 di hep dolven verdim düştü tekrar çıktı bende 6 saat bir verdim düştü çok şükür ama yavrum yandı 3 gün boyunca
Meryem23 arasbulut17 9 ay aşısı vurulurken hemşire dedi 1 gafta sonra ateşi çıkar diye tam 1 hafta sonra çıktı ve sebebi o yüzden sizinkiside o yüzden endişelenmeyin bizde attlattık sürekli başındaydım oğlumun
arasbulut17 Hepinizden Allah razı olsun oğlumun basından ayrılamıyorum limonu denedim Allah razı olsun ise yaradı ❤😍
Merve2344 @Meryem23 ya bizi 9 ay aşı için çağırmadılar. Sadece kontrol denildi ama demek varmıymş. Tekrar sorayım
Meryem23 Merve2344 var var yeni çıktı bu 9 ay aşısı hastalık çoğalınca normalde 1 yaşında yapılması gerekirken 9.ayda yapıyorlar o yüzden çocuklar ağır geçiriyor ateş 3 gün sürüyor