Egeannesi1509 gördüm evet canim en ustten gobek firtliyor diye tulum tercih ettim bu sefer ilk dogumumda oyle kullanmıştim ama ne kadar ceksemde yukari katlanip gobek ustten firtliyordu🙆♀️ Ben kullanamadigimdan yani ürün kotu oldgundan degil. Bunuda sezeryan olup kullanan bir arkadsim cok övdü tığ gibiydi allah var 40 gunde yok oldu tum gobegi ona birazda guvendim nasip artik insallah iyi gelir😇🤲🏻