Kızım dün 2 yaşına girdi. Tuvalet eğitimini 18-19 aylıkken verdim. Herşey cok iyiydi son 1 haftadır ne çiş ne kaka bişey demiyor altına yapıyor.. kızıyorum sonra pişman olup sarılıyorum çiş gelince bana söyle diyorum tamam diyor ama değişen bişey olmuyor 🤦♀️ demin bez bağlıym dedm kaka yaptı ve hiç ses etmedi 🤦♀️ neden öyle oldu ya