1234batin Annler ya nasil emzircem mama da vermiyorum sadece anne sütü npcm 6 sattlik yol😒gidecm lutfen bilgi verin
Clk7 1234batin ben 2 aylıkken 6 saat değil ama 3 saatlik yola gitmiştim kucağımda rahatlıkla emmiş uyumuştu yani özel araçla gidiyorsanız eğer sorun olmaz bence
Aselhafsa61 1234batin ben 4 saatlik yol otobusle gittim sut sagdim biberon ile icirdim zaten uyudu baya arabada ama pusetini yanıma koymuştum pusette rahat rahat zorluk olmadi
Clk7 1234batin emzirme önlüğü ile emzirirsiniz bence çok stres yapmayın zaten minnacık bişey bir yeriniz de görünmez önlüğü üstünüze atarsınız otobüs de çok sarsılmadığı için sorun olmaz
Mrv-_- 1234batin zuppers ya da banndu tipi emzirme önlüklerine bi bakın çok rahatlar sağdan soldan açılma derdi yok