Kızım bir buçuk aylık. Mama ile besleniyor. Ben kakasını yapması iyi diye biliyordum çünkü sarılık sorunumuz da vardı. Seviniyordum yani yaptıkça. Ama günde 5-6 kez yaptığı da oluyor. Belki daha fazla. Bu kadar çok kaka yapması kötü mü? Kilo alamaz yada Demir eksikliği olabilir yazmışlar 🥺