14aylık olduk ztn zorla yerdı smdı hcbsy yemıyor ya hep su ıcıyor resmen kaşık görse aglıyor devam sütüne devam edıyorum artık onu bıle kuş kedı gelıyor dıye yarısı yere gıdıyor ıstah şurubu aldım hcbsy fayda etmıuor elıyle bıle ekmek fln yemeye çalışırdı asla yemıyor muhallebı yapardım onu da yemıyor hcbsy yemıyor kzlr napicam ben çok yoruldum aç aç duruyor aglıyor asla uyumuyor 10dk uyur kalkardı o da yok artık sallıyorum yıne uyumuyor 😔😔