Hanımlar yaa 3 aylık bebeğim var. İlk zamanlar hep memede uyuyordu. Sonra kız kardeşim 40 lıyken ben rahat yiyip içeyim diye ben uyuturum diyerekten bebeği hep o uyuturdu. Beşiği sallayarak ve eeee eee diyerekten ama beşiği hunharca sallardı yani ilk bi kızdım falan sonra baktım alışmış öyle sallanmayınca uyumuyor artık. Napıcam yaa başka bir uyku geçişine nasıl alıştıralirim