5.ay 8 günlük olacağız. Evimizin sıcaklığı gayet iyi, ustu ce alti ikiser katd sıcaklığını falan kontrol ederim hep. Emdikten yarim saat olmadan kadar oncesinde affedersiniz balgamli hafif katı şeklinde kusuyor. Kusana kadar ıkınıp duruyo, ama kustuktan sonra rahatliyo guluyo falan. Gazdanmidir, fazlasini mi cikariyo, usututormu anlayamadin.