Bebeklerle iyi ilgileniyorlar mı? Bebeğim 4 gündür yoğun bakımda? Ahmet Aslan doktoru. Doktoru beğenmedim ilgilenmiyor gibi. Yoğun bakımda da her gittiğimde farklı bi hemşireden bilgi alıyorum. Tatmin etmiyorlar beni. Lütfen giden biri varsa yaşama bilgi versin.
kendi sürecini ya da düşüncesini yazsın noluuurrr🙏🙏