Araseymen doktorumun tanıları ve bizim hastane hastane koşturmalarımız.😖 29.hafta da beyninde sıvı var dendi,ankarada özel klinik,etlik zübeyde,zekai tahir hepsini dolaştık.Kabus gibiydi benim için,ağlamaktan helak olduğum günlerdi.Gebelik şekeri bir yandan,kan sulandırıcı iğne vuruyordum kendime hergün,37. Haftada sezaryene alındım suyu bittiği için.Hatırlamak istemiyorum