Süt sağmak için daha çok erken bence çünkü çok sık emmek istiyor bebek ben daha sağmadım benim ki 2,5 aylık oldu şimdi ve hala göğüslerim çok hassas hem emzirmek hem de sağmak çok yoruyor ve yıpratıyor bu yüzden daha seyrek emdiği zamanları bekle dedi çevremdekiler