Bebeğim pazartesi gece çok ateşlendi. Ertesi gün doktora gittik dişten dolayı olduysa vücudunda döküntüler olacaktır demişti. Çarşamba günü rota aşısı olduk. Bugün sabah fark ettim ki bebeğimin poposunda küçük küçük sivilceler var. Sonra bu sivilceler kafasının içerisinde de vücudunda da oldu. Kırmızı ve küçücük. Acaba rota mı yaptı veya ateşten dişten kaynaklı mı oldu bir türlü anlam veremedim. Bebeğim sadece anne sütü alıyor. Alerji desem farklı bisey yemedim.