Mom93 benim kızım böyle kötü düştüğünde de özellikle oluyor , ağlarken sesi kesiliyor ağzı açık kalıyor öyle nefesi kesiliyor bir keresinde ellerimin arasında gevşedi vücudu az kalsın bayılıyordu birden kendine geldi çok şükür çok korkmuştum bende . Ama bizde çok ağladığı zamanlarda genelde nefes kesilmesi oluyor maalesef bayılacak kadar da düştüğünde olmuştu. Sizin bebeğinizde sanırım düşünce korkudan da o şekilde olmuştur doktorda sıkıntı olmadığını söylemiş çünkü