26262626
Merhabalar
Öncelikle anneliğiniz çokça hayırlı olsun
Doktorunuz hakkında bilgim yok. Bebek erken mi doğdu yoksa solunum sıkıntısı mı var ? Yoğun bakımda kalan bebeklerin takibi tek doktorla yapılmıyor. Endişe edip,korkmayın. Allah’ın izniyle sağlıklı bir şekilde kucaklayacaksınız
2 evladımın da rutin kontrolünü dünya hastanesinde görev alan Fatih Fakirullah tarafından yapılıyor. Çokça memnunum