aliannesi merhabalar. oğlum 7 aylık. kulak arkasında kabuklanma oluyor temizliyorum dikkat ediyorum ama yine de kuruyor. orayı nemli tutmak için ne kullanabilirim? normal bir krem mi pişik kremi mi zeytinyağı mı acaba 🤔 bir de boynunun altı hep kıyafetten pamukçuk oluyor nasıl temiz tutuyorsunuz orasını
Joipt Ya arkadaşlar yağı tüm vücuduna sürene kadar illâki yağlanan bir yerini elliyor ve elini ağzına götürüyor.Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Fyzaeyll Joipt Eline oyuncak vermeyi denedin mi canım dönene kadar bende zeytinyağı sürdüm hep. Sırtından başlardım omuzlar kollar ön taraf göğüs en son bacaklar 🙂
Acemi_ogretmen_annee Joipt frei oil içilmesinde bile sakınca olmayan bebek yağı elleri sürekli ağzında olan bebişlere 🙃
Pelinn aliannesi aynı sorun bizdede var bünchen marka bebek yağı günde 3 4 kez onunla nemlendiriyorum yoksa dediğiniz gibi tekrar kuruyo kabuk kabuk oluyo ve zeytinyağı ben bi iki sürdüm kötü yaptı orayı bize yaramadı ama belki size iyi gelir bi deneyin