Cinarege_ doktor bize iki göğüs 20 dk yı geçmesin dedi bebek 2 aylık .. ki benm kızım tekini 10 dk emer bırakır bi saat snra tekrar emer belli olmuyo yani iki üç saatte bi emzir diye bişi yok ağlıyorsa yarım saatte bide emiyo bebekler nasıl istiyosa öyle oluyo