Kızım 4 ay 18 günlük ve son 1 aydır her günümüz ağlayarak ve huzursuz geçiyodu son 2-3 gündür iyiyiz ama bugün ayrı bi baldı benim kızım ya🥰 değişik sesler çıkarmaya başladı sesli gülmelere başladı huyu böyle heralde hep ağlicak diye korkarken şükürler olsun düzelmeye başladı😍 Öyle güzel gülüyoki bakmalara doyamıyorum Rabbim çocuklarımızı bizlere bağışlasın her daim gülsün yüzleri inşallah🤲🌸