Kızlar bu yöntem çok saçma ama. Biz emar çektirsik oğluma sonuçları bugün çıktı. Ekran da görüntüsünü gördük beynin orta kısımlarında ceviz kadr bi beyazlık vardı bu beyazlığa biraz boşluk var dedi ama kapanacaktır bu dedi. Hee çocukda vardır gibi de birşey dedi. O an neden bilmiyorum ama sonuca hiç bi tepki veremedm soru soramadm pazartesi tskre fideceğim konuşmak için. Ayrıyetten 3 ayda bir takip verdi asıl bu şüphelendirdi beni. Sizlerde var mı emar görüntüsü acaba öyle midir sizin bebeklerinizinde