Arkadaşlar merhaba. 16 Ekim tarihinde spinal sezeryanla doğum yaptım ve kordonlarım bağlandı. 40 ım çıktıktan sonra adet oldum. Ayın 7 sinde adet olmuştım 6 gün sürdü yani ayın 13 ünde bitti 3 4 gündür lekelenme şeklinde kahverengi akıntım var önemsemedim ama karnım ağrımaya başladı ve miktarı arttı sanırım gene adet oluyorum normal mi sizce ? 1 ayda iki kere adet olmak