Aselinam Merhaba hanımlar hamilelikte b12 eksikliğim vardı doktorum 10 günde bir dil altı b12 ilacı kullanmamı söylemişti şu sıralar unutkanlık başladı maalesef emziriyorum acaba kullansam bir sorun olur mu
Yeapp Aselinam solgar b12 brewer yeast ismini tam hatırlayamadım süt artırdığı için kullanıyorum ben de
Darlinggirl Aselinam bu fotodaki sut artiran b13 degil. Sut artiranin ismini yazdim basta. Ben onu kullaniyorum sut icin memnunum ama sizinki baska bir vitamin. Alirken zaten eczaneden hangisi sut yapan mi diye soruyorlar. Sizinkini bilemicem canim
Aselinam karabocuk yaa öyle mi süt arttırdığını bilmiyordum Her gün mü kullanıyorsunuz bide bu marka mı acaba Unutkanlık başladı o yüzden kullanmak istiyorum bende
Aselinam Yeapp hmm anladım çeşitleri var demek ki benim unutkanlık oluyor diye değerlerime göre bu markayı önermişti doktorum hamilelikte emzirdiğim için de bir sorun olur mu merak ettim belki aynı marka kullanan arkadaş çıkar
Yeapp Leylaai kullanımında ilk 1 hafta sabah öğle akşam olarak günde 3 tane içtim, daha sonra sabah2,öğlen2 akşam2 içirmeye devam ediyorum .. vücudum alışsın diye ilk hafta tek içtim normali günde 6 tablet şeklinde
Leylaai Yeapp teşekkür ederim son olarak eczaneden mi aldınız internetten mi hap olduğu için güvenilir site olması lazım . Siz nereden temin ettiniz