Sibella Tubakaya canım benim oğlumun 2. Ayında azaldı 2 buçuk aydan sonra çok şükür bir problemi kaldı.. tez zamanda atlatır inş ya sürekli ıkına ıkına uyumaya çalışması beni çok yıpratmıştı boğazları tahriş oluyordu artık
Tuos2306 Tubakaya beniö oğlumda 51 günlük. Aşırı gazlı. Sürekli ıkınıyor. Bende çok merak ediyorum nezaman biticek bu ıkınmalar :/
Bsrmrt Tuos2306 bebeğim 3. Ayına girmişti bir sabah uyandık ve ıkınma kalmamıştı normalde sabahları ıkınıp ağlıyarak uyanırdı çok çektik gazdan birden bıçak gibi kesildi çok şükür. Biraz sabır geçip gidiyor merak etmeyin
Agg0207 ebraradnn aynı benim bebegimi tarif etmişsiniz. Ve o uyumadıgı için bende çok uykusuz yorgun bakımsız halsiz biri oldum çıktım 😔😔😔😔😔
Agg0207 ebraradnn aynı benim bebegimi tarif etmişsiniz. Ve o uyumadıgı için bende çok uykusuz yorgun bakımsız halsiz biri oldum çıktım 😔😔😔😔😔