Öncelikle hepinize selamlar 🖖 Kızlar oğlum 10 aylık oldu.2-3 gün önce göğsündeki çıkanları farkettim. Böyle kuru, kızarıklık var ama kabarmış yani böyle deri döküntüsü gibi pütür pütür iki yerinde var bir yerde de olmuş şimdi gördüm daha küçük minik. Anlam veremiyorum daha önce birşey yoktu yeni çıktı alerjik olabilir mi Farklı birşey vermedim egzama mı ya da cilt kuruluğu mu şimdi bebe yağı sürdüm ama sabaha bakalım. Doktora gitmek en doğrusu tabi hafta başı ilk işimiz o inşallah. Ama işte annelik belki yaşayan bilen duyan vardır benim ilk bebeğim bir de. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻