MervosP kadın doğum doktorum normal dedi ama benim doğumdan sonra olan her adetim çok berbat sancılı aşır yoğun hatta geçen ay da lohusa kanaması gibi oldu hatta adet olmadığım günlerde bile ağrım oluyor kramplar giriyor kasıklarıma adet olunca da ayaklarım kesiliyor çok üşüyorum başım çok dönüyor pekmez içerek ayakta duruyorum 1 haftam falan kaldı şimdiden stresini yaşıyorum nasıl olacak diye 😔😔😔