12fatma takip edin hatta bir doktora danışın nolur nolmaz ama bende küçükken yaşamışım böyle bişey, doktor annemeaz yediyse bişey olmaz demiş. Bişey daha diyeceğim kimse linçlemesin, kakasını yiyen çocuğu büyü tutmaz derler-MİŞ. Ben memnunum halimden 🤭
Allahın izniyle sizinkine de bişey olmaz inşallah