Benim oğlum 16 aylık, ek gıdaya geçtiğinden beri asla önlük taktırmadi hep söküp attı takınca ağladı. Durumu böyle kabullendim. Kaşığı alıp yemeğe batirmalar, bardaktan kendi icmeler falan derken Her yemek sonrası üst degistiriyorum. Bide mutfak temizliyorum. Çok pasaklı cookk🥴🥴 siz beceremiyorsunuz değil tabiki de, her bebek bir olmuyor. Mesela kızım çok temiz bir bebekmis bunu anladım 😂