Hanımlar oğlum 8 buçuk aylık. Günde iki öğün veriyorum. Sabah 10.30-11.00 gibi kahvaltı, öğleden sonra saat 16.00 gibi de ana öğün veriyorum. Geri kalan zamanda emiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz, üç öğün veren var mı. Daha bağırsakları kaldırmaz gibi geliyor üç öğünü ama akşam biz yemek yerken ağlıyor bana da ver diye😂