aaayazgc Kızlar oğlum kolik günlerdir sabahlara kadar uyumuyor gündüz de en uzun yarım saat uyuyor eczaneden anason çayı aldım 2 çay kaşığı verdim maşallah baya uyuyor ama.bi zararı var mıdır bebeğim 37 günlük
neon12 aaayazgc medem gerek duyuyorsun ki cnm anasona .hepımız maalesf bu yollardan gectık en zor zamanları ılk aylar uykusuzluktan ölmek ıstedgm oldu ama yıne de ıcırmedım birwz sabır az buyunce uykulsrı düzene gırıyor🙏🏻🥰
Dryadm aaayazgc sakın içirmeyın beyni etkılıyor dıye okumuştum lütfen doktora danısmadan bırsey yapmayın günah
Deletedmom299 aaayazgc benim doktorum sakin verme demişti ki zaten vermemistim de. Rezene içiyorum demiştim bebege icirme demisti. İkisinide vermedim. suan 10 ay 26 günlük 3 gündür ihlamurunun icine birazcik cok az anason tohumu ve rezene atiyorum. Ihlamuru zaten 6.aydan beri veriyordum.
aaayazgc neon12 ama çok fena psikolojik olarsk maf oldum kolik bebeğim ne gece ne gündüz uyumadı resmen 3 gün boyunca mecbur kaldım gercekten
Mnozbeyler Bebeğiniz kolik olduğu için acılar içinde kıvrandıgı görmeye dayanamıyoruz sürekli bir çare arıyoruz amcam çocuk doktoru ve bebeğe anason verilmesini önermiyor mümkün oldukça siz için o sütünüzden geçecektir inşallah biran önce rahatlar bebeğinizde
neon12 aaayazgc maalesf ılk aylar cok zor canım ama dıyorumya sabret geçiyor🙏🏻arada uykunu alman gerekiyor anne sağlıgı ve psikolojisi için. cocuga bakacak en azından gece sen uyusan biri baksa kayınvalıden gorumce es dost falan yokmu?
Dryadm aaayazgc bebege kendı sütünüzden baska bırsey vermeyın koliğin çaresi yok sadece zaman Allah güç kuvvey versın zor gercekten siz kımyon rezene falan ıcın bebege masaj ten tene vakit sıcak su dolu kuvette zaman gecırın rahatlayacaktır
aaayazgc neon12 kim bakarsa baksın susmuyor sabaha kadar çığlık çığlığa sadece benim mememde susuyor memmeden çekince ağlıyor sabaha kadar meme de kalmak istiuo göğüslerim maf oldu
neon12 aaayazgc bi doktora gotur derın cnm baska sorunu vardır bebegın .hee bi de gazlı bebekler ıcın en iyi çözüm araba sallandıkca rahatlıyorlar🥰
aaayazgc Dryadm herşeyi yapıyorum banyodan nefret ediyor o kadar ağlıyor ki görsen çocuğun etlerini kesiyorlar dersin
Eesay aaayazgc doktorum bı konuda özellikle uyarmıştı. 6 aydan önce herhangi bir bitki çayı verilmemeli diye.