bslays1 48 günlük kız bebeğim var poposunda beyaz beyaz sanki su toplamış gibi bişeyler çıktı. Bu durumu yaşayan oldu mu? Egzama ve cilt kuruluğu dedi eczacı
Kusannesi bslays1 canım kabarık gibiyse aynısı basımıza geldi mantar başlangıcıymıs durduramadık şuanda poposu kanıyor yayıldı ilaç kullanmama rağmen lütfen doktora götür
Betulyavuz bslays1 bebeğim 1 yaşında poposu beyaz beyaz ama sivilceli kabarık bi an da oldu bend Yarın eczaneye gitçem ilaç almaya geçmez ise pzt doktora ne oldu anlamadım ama çok kötü
bslays1 Kabarık Kusannesi eczacı trosyd ve bepanthol önerdi dönüşümlü sürerek devam edin dedi. Eğer öyle bi durum varsa bi kaç güne işe yaramazsa pazartesi doktora götürelim o halde
bslays1 Betulyavuz bizim de birden oldu daha önce hiç farketmemişim 🤷♀️ önceden altını açtığımda mutlu olan bebek altını açınca ağlıyor ve ara ara çok ağlıyor . Sizinki de ağlıyor mu?