Merhabalar güzel anneler 47 günlük bebeğim geçen hafta cuma günü çok gazı vardı aslında yapıyordu ama kakasını yapamıyordu derdinin o olduğunu biliyorduk sonra 5 saat boyunca ağlayınca ne yapacagımızı bilemedik ve gece acile götürdük lavman yaptılar ve baya rahatladı daha son pazar öğleye kadar yine yapmadı 1 defa öğlen kakasını yaptı ve daha sonra tekrar salı gününe kdar yine yapmadı bu arada hem sürekli ezmiyorum aradada doymayınca mama veriyorum iki hafta kadar hıpp kullandık ikinci haftanın sonunda kabız olunca evolvıaya geçtik sanırım oda kabız yaptı şuan ne yapacağımı bilmiyorum zeytinyağıda içirdim rezenede verdim kendimde sürekli bişeyler içiyorum lütfen yardım edin