gizmii Kızlar bebeğim 6200 kg çoğunlukla mama ile besleniyor ben 120 CC mama veriyorum. Sütüm çok az çıkan 20-30 CC mamayı da veriyorum. Ama yedikten sonra huzursuz doymuyor mu acaba ? Kaç vermeliyim
ironboy gizmii selam biz 75 günlüğüz 180 ml içiyoruz. Doymuyor olabilir. 3. Ay itibariyle min 170 içmesi lazım yazıyor öğün başına kitaplarda..
Kavinsmom 4 aylık hemen hemen aynı kiloda 120 veriyorum 20/30 da süt alıyordur ama huysuzlugu yok isterseniz 5 ölçek verin bir deneyin
gizmii Kuzumunanasi yani biberondaki mama bittikten sonra ağlamaya devam ediyor bir daha yapıp verdiğimde yiyor ama mama olduğu için fazla da vermek istemiyorum
Htckync Kızımda 4 aylık oldu bugün 6100 gr. hep 90 cc iciyo günde 2 ya da 3 kez. Ama siz 120 yada 150 verebilirsiniz çoğunluk mama aliyosa
Kavinsmom gizmii sağmıyorum artık post açtım sağ dediler çoğalmadı saldım ne azalıyor ne artıyor dört aydır böyle ilk 8 gün gelmedi başladık mamaya, yetişmiyor sütüm 30 cc geçmiyor kaç defa denedim