Melina53 ayyyy ne diyorsun sen ya aynı sen gibi oldum bende, anayız ya ana yavrumuzu o şekilde görüp ya da olabilme ihtimalini düşünüp rahatça nasıl dururuz? Haklısın kesinlikle her harfine katılıyorum, yersiz yere belki de bilmiyorum abarttı ve o an beynim laçka oldu ve doktorda fark etti, ‘sizi çok telaşlandırdım’ dedi ama iş işten geçmişti benim kafamda her şey dolanıyor inşallah kötü bir şey yoktur ve tedbir amaçlı tekrardan istemişlerdir diyeyim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻