fistikcisahap Arkadaşlar bugün kızımın periferik kanına bakıldı; fakat doktor tam bir şey teşhis edemedi… yani nasıl desem kan hücrelerinde bozulma gibi bir şey gördü ve hematolojiye de gösterdi ama söyledikleri şey önemli bir şey görünmüyor yine de 10 gün sonra bu testi yineleyelim dediler. Kafam allak bullak, bu testi yaptıran ve bu durumla karşılaşan var mı? Veya bir sağlıkçı varsa bu açıklama beni telaşlandırmamak için mi yapılmıştır yoksa doğru mudur?
Hsrt54 fistikcisahap trombosit düşüklüğümü var banada tedavim boyunca yapilmiştı kanım dusuyodu kanda kümeleşme olduğu için normal kan sayiminda dusuk cikiyodu periferik yaymada normal cikiyodu
fistikcisahap Hsrt54 trombosit değeri çok normal dedi ama tekrarlayalım hücreler sanki bozulmuş gibi diye ekledi viral enfeksiyon da olabilir dedi ve benim kafa yandı
fistikcisahap Mommy_ çok canım kan değeri de güzel dedi, kansızlık mı var diye üstüne basa basa 3-4defa sordum o kafayla hayır öyle bir şey yok, tetkik amaçlı yapıyorum dedi hacettepede yaptırdık, alerji durumumuz vardı onun için
muhanne Geçmiş olsun bilgim yok ama acil şifalar dilerim. Umarım bir şey çıkmaz sağlıklıdır bebeğiniz
Hsrt54 fistikcisahap merak etmeyin allahin izniyle bisey olmaz bana doğum yapamazsin ölürsün dediler en ufak kanamada gidersin dediler yalancı trombosit tanisi koydular. Bence oda kümesel bir sorundur sanirin
Mommy_ fistikcisahap Durduk yere rutin yapilan bir test değil ki ama. Hematolojik bir durumdan şüphelenirsin onun için yapılır. İlla kötü bişey icin de değil kansizlik durumunda bile bakılabilir. Size yarım yamalak aciklama yapmış olmalari saçma olmuş. Bir hastalık varsa Periferik yayma ile kesin tanı konulmaz zaten, ekstra tetkik istenir, kemik iliği biyopsi yapılır falan filan. Bence başka bir hekim görüşü daha alın içiniz rahatlasin ya da bir problem varsa adam akıllı açıklama yapılsın.