Happygirl8 bizimkinin böbrek üstü bezleri çalışmıyor, Kah hastası. 19 aylık şimdi topuk kanından beri tedavi ve ilaç kullanıyor. 17 oh progesteron, kortizol, aldesteron testleri dış laboratuvar. Ankaradaydık orada tedavi görüyordu orada doktor ve hastane imkanları daha iyi tabi. Burada da diyarbakırda özele götürdük ama hiç içime sinmedi ve çok kalabalıktı.