0101adana Koalamm evet dönüyor 7 kilo ek gıda olarak elma püresi tadım gibi meyvelerin püresi i çok çok az veriyorum sadece formül mama kullanıyoruz
Eymenncik Koalamm merhabalaar 💁 donuyor evet, 7300 bugun tartildi daha ek gida olarakta dudagina deydiriyorum tadina baksin diye sadece aşı oldu bugun çok huysuz hafifte ateşi var gece beni nobet bekliyo 🌼
funny34 Ek gıdaya başlamadık 5. Ay dedi ama ben yavaştan düşünüyorum diş etleri kaşınıyo uyku eğitimine başlayamadk daha uykuları düzensiz şuan.
Koalamm Omurveannesi Hafiften basla istersen canm yani dudagina degdirsen mesela ben ilk kızımda geç başladım şimdi kizim yemek seçiyor ve birşey yedigi yok
Berfinyusuf16 4+20 gunluk yeni donuyor Tam 4 aylikken 8.600 kg Ek gidaya daha baslamadim sadece emziriyorum yavastan sutum yetmiyor gibi bu ay bitiminde yavastan tadimlara baskayabilirim😊
Zeynebe47 Koalamm benimki dönmüyor benim kızım ben ek gıdaya yavaş yavaş başladım çünkü süttüm azaldı hemde işe başlıcam bu arada kzım 5 aylık☺️
SinemB Koalamm 4 ay 11 günlük dönüyor 6 kilo erkek ek gıda bir kaç güne başlayacağım çünkü mama ve anne sütü artık resmen istemiyor iştahsız