Seyma4607 ek gıda yiyor kızım bir kaç kez yeni denediğim şeyler oldu sonra kızarıklık ondan mı diye bıraktım önceki yediklerinden yediriyorum ama hala kızarıklık devam ediyor sürekli tükettiği tek şey formül süt o yüzden mama olabilir diye şüpheleniyorum doktora götürmedim ama bu şekilde anlattım doktor da olabilir diyor mama alerjisine geçmezse kan testi yapalım dedi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️